Nebyly nastaveny údaje pro přístup do Google API (je nutno vytvořit Google aplikaci a získat přístupové údaje, ty následně nastavit v administraci CMS)
Vedoucí servisního oddělení v oblasti TZB
Vedoucí servisního oddělení v oblasti TZB
Náplň práce:
Vytváření obchodní strategie střediska servis
Řešení přijatých poptávek, zpracování servisních cenových nabídek
Hodnocení a výběr poptávek pro zpracování cenové nabídky
Přebírá zakázky připravované pro servisní činnost (PD skut. prov., zkoušky, atesty, návody, ...)
Připravuje návrhy servisních smluv s investorem a subdodavateli
Specifikuje jednotlivé servisní úkony dle profesí, definuje způsob realizace
Podílí se na přípravě technologických postupů jednotlivých servisních úkonů
Řídí provádění periodické servisní činnosti
Plánuje, organizuje a kontroluje práci svých podřízených